Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zakupywspolne.mazovia.pl/
Data publikacji strony internetowej: 13 maja 2013
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 28 listopada 2022
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
- mogą wystąpić sporadycznie pola formularzy, modułów, bez właściwie określonych etykiet
- w niektórych miejscach dotyczących okien modalnych może wystąpić niewłaściwe użycie tekstów alternatywnych
- mogą pojawić się sporadycznie elementy niedostępne z poziomu klawiatury, które mogą być obsłużone w inny sposób
- linki w serwisie otwierają się w tym samym oknie – jednak mogą sporadycznie otwierać się w osobnych oknach, bez stosownego komunikatu dla użytkownika
- część dokumentów PDF opublikowanych na stronie nie jest w pełni dostępna cyfrowo (np. brak odpowiednich tagów, niedostępna treść dla czytników ekranu).
- niektóre elementy strony mogą nie mieć wystarczającego kontrastu.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 04 kwietnia 2019
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji deklaracji: 31 marca 2025
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. Oświadczenie
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
- Możliwość zmiany kontrastu strony
- Zmiana rozmiaru czcionki
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej skontaktuj się z pracownikiem Wydziału Zakupów Bieżących p. Mateusz Petynia, mateusz.petynia@mazovia.pl, telefon: /22/ 437 94 56.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Masz prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu:
- jeżeli odmówimy zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu,
- gdy odmówisz ze skorzystania z zaproponowanego przez nas, alternatywnego sposobu dostępu. Do rozpatrywania skarg stosuje się przepisy działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Marszałek Województwa Mazowieckiego,
- Adres: ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa,
- e-mail: urzad_marszalkowski@mazovia.pl,
- ePUAP (ePUAP: /umwm/SkrytkaESP)
- e-Doręczenia.
Skargę możesz przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie
DOJAZD
Komunikacją miejską: autobusem: najbliższe przystanki: Nowy Zjazd, Mariensztat, Stare Miasto.
Samochodem: przed wejściem do budynku znajduje się miejsce dla osób niepełnosprawnych oraz ogólnodostępny płatny parking miejski.
WEJŚCIE DO BUDYNKU
Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul. Wybrzeże Kościuszkowskie. Do wejścia prowadzą schody oraz platforma schodowa. Na parterze znajduje się punkt ochrony. Drzwi do budynku nie są wyposażone w mechanizm automatycznego otwierania. Drzwi są przystosowane do przejazdu wózkiem. Na wprost wejścia znajduje się punkt ochrony, gdzie można uzyskać pomoc. Lada przy punkcie ochrony nie jest obniżona do wysokości 85 cm.
W budynku nie ma tyflomap oraz dźwiękowych systemów nawigacji.
KORYTARZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNE
Pomieszczenia urzędu znajdują się na IV piętrze. Ruch dla klientów pomiędzy piętrami odbywa się przy pomocy windy oraz klatki schodowej. Winda podaje komunikaty głosowe. Jest wyposażona w pulpit z wypukłymi cyframi. Stopnie na klatce są oznakowane kontrastowymi pasami. Na klatkach są jednostronne poręcze. W celu wejścia do korytarza prowadzącego do pomieszczeń urzędu należy skorzystać z dzwonka znajdującego się po lewej stronie przed drzwiami (odgradzającymi hol z windami i klatką schodową od korytarza). Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach. Szklane drzwi są oznakowane kontrastowymi pasami.
Obecnie nie ma zainstalowanych urządzeń ułatwiających poruszanie się dla osób niewidomych.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się po prawej stronie od wejścia do korytarza.
Drzwi do pomieszczeń są wyposażone w tabliczki z wypukłą numeracją pomieszczeń oraz alfabetem brajla.
INNE UDOGODNIENIA
Wejście główne do budynku zostało wyposażone w system ToTupoint.
Tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń są zaopatrzone w znaczniki NFC.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
KONTAKT DO KOORDYNATORA DOSTĘPNOŚCI: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, żeby rozpocząć rozmowę. Z wideotłumacza języka migowego możesz skorzystać także podczas wizyty w Urzędzie.
Załączniki:
![]() |
Deklaracja dostępności Platformy Zakupowej eB2B - Oświadczenie.pdf |