Logo 25 lat Mazowsza

Platforma zakupowa eB2B. Biznes, Korzyści, Kontakty, Zysk

Deklaracja dostępności 

Deklaracja dostępności

 

Oświadczenie w sprawie dostępności


Departament Organizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (zwanego dalej „urzędem”) zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://zakupywspolne.mazovia.pl/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (zwanej dalej „ustawą”).
Data publikacji strony internetowej: 2013-05-13
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-11-28
 

Status pod względem zgodności


Strona internetowa jest częściowo zgodna.
 

Treści niedostępne:

       •      może wystąpić nieprawidłowe działanie fokusa przy oknach modalnych
       •      mogą wystąpić sporadycznie pola formularzy, modułów, bez właściwie określonych etykiet
       •      w niektórych miejscach dotyczących okien modalnych może wystąpić niewłaściwe użycie tekstów alternatywnych
       •      mogą pojawić się sporadycznie elementy niedostępne z poziomu klawiatury, które mogą być obsłużone w inny sposób
       •      linki w serwisie otwierają się w tym samym oknie – jednak mogą sporadycznie otwierać się w osobnych oknach, bez stosownego komunikatu dla użytkownika
 

Udogodnienia:


Na stronie internetowej możesz używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
 

Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności


Oświadczenie sporządzono dnia: 2019-04-04
Ostatni przegląd i aktualizacja deklaracji: 2024-03-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe


W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej skontaktuj się z pracownikiem Wydziału Zakupów Bieżących p. Mateuszem Rokickim, mateusz.rokicki@mazovia.pl, telefon: 22 31 41 651.
Tą samą drogą możesz złożyć wniosek o udostępnienie informacji w formie alternatywnej i żądać zapewnienia dostępności.

Masz prawo do żądania:
       •   zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu,
       •   udostępnienia informacji w formie alternatywnej.

Żądanie powinno zawierać:
       •    dane osoby zgłaszającej żądanie,
       •    wskazanie, o którą stronę internetową chodzi,
       •    sposób kontaktu,
       •    dogodny sposób przedstawienia informacji w przypadku alternatywnego sposobu dostępu.

Zrealizujemy żądanie niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem). Jeżeli dotrzymanie terminu będzie niemożliwe to niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Podamy, kiedy będziemy mogli zrealizować żądanie (nie później niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem). Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej jest niemożliwe, to zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.
 

Skarga


Masz prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu:

       •     jeżeli odmówimy zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu,
       •     gdy odmówisz ze skorzystania z zaproponowanego przez nas, alternatywnego sposobu dostępu. Do rozpatrywania skarg stosuje się przepisy działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego.

Skargę wyślij do Marszałka Województwa Mazowieckiego:

      •     pocztą na adres – ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa,
      •     mejlem na urzad_marszalkowski@mazovia.pl,
      •     przez e-PUAP (ePUAP: /umwm/SkrytkaESP). Skargę możesz przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
 

Dostępność architektoniczna


ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa
 

Jak dojechać?

Najbliższe przystanki: Nowy Zjazd, Mariensztat, Stare Miasto
 

Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli

Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul. Wybrzeże Kościuszkowskie. Do wejścia prowadzą schody oraz platforma schodowa. Na parterze znajduje się punkt ochrony.
 

Dostępność korytarzy, schodów i wind

Pomieszczenia urzędu znajdują się na IV piętrze. Na IV piętro można się dostać przy pomocy wind, które są wyposażone w komunikaty głosowe informujące o numerze piętra. W celu wejścia do korytarza prowadzącego do pomieszczeń urzędu należy skorzystać z dzwonka znajdującego się po lewej stronie przed drzwiami (odgradzającymi hol z windami i klatką schodową od korytarza). Na piętrach nie ma zmian poziomów.  Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach. W części wynajmowanej przez Urząd znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
 

Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne

W budynku nie ma platform i pętli indukcyjnej. Platforma znajduje się przed wejściem do budynku od strony ul. Wybrzeże Kościuszkowskie.
 

Umiejscowienie, liczba i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością

Od strony ul. Nowy Zjazd znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Wymagane jest uiszczenie opłaty w parkometrze. Przy budynku od strony ul. Nowy Zjazd jest wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Informacje o dostępności architektonicznej wszystkich siedzib urzędu.
 

Inne informacje

Nad drzwiami wejściowymi do każdej siedziby urzędu jest znacznik TOTUPOINT.
Do wszystkich siedzib urzędu i znajdujących się w nich pomieszczeń możesz wejść w asyście psa przewodnika lub psa asystującego.
Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, aby rozpocząć rozmowę. Z wideotłumacza języka migowego możesz skorzystać także podczas wizyty w urzędzie.
 

Koordynatorzy dostępności w Urzędzie

       •      Agata Kowalska – Koordynator do spraw dostępności architektonicznej - koordynator_dostepnosci@mazovia.pl
       •      Magdalena Marczakiewicz – Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej - koordynator_dostepnosci@mazovia.pl
       •      Daniel Potrapeluk – Koordynator do spraw dostępności cyfrowej - koordynator_cyfrowy@mazovia.pl